De nieuwste InfoRegio is weer uit!
Met volop nieuws uit de regio en ondernemersnieuws. Van én voor ondernemers!

InfoRegio de Reünie & lancering;

De lancering tijdens de reünie van InfoRegio

Een fantastische bijeenkomst op maandag 17 april jl. op de thuisbasis van InfoRegio, de Oppaallaan te Hoofddorp. Het was een feest van herkenning en erkenning. Veel oude bekenden van het magazine; Peter Voskuil, Ulke de Jong, maar ook Jan van Grondelle en niet te vergeten de kinderen van de oprichters. Bekijk hiernaast de film van de reünie.

Lancering InfoRegio tijdens de aspergeparty

De lancering van het vernieuwde magazine van InfoRegio tijdens de Aspergeparty van Jan accountants en adviseurs samen met MeerBusiness.

Een prachtige opkomst op dinsdag 18 april jl. en een mooi en goed georganiseerd event bij C-Beta.
Veel belangstelling, goede gesprekken en mooie Goodie-bags!

Marco Griekspoor nieuwe directeur InfoRegio

InfoRegio gaat verder groeien en bloeien met de frisse energie van Marco. Hij is bekend in heel Haarlemmermeer.
Voorheen jaren actief bij het Witte Weekblad,
HC Nieuws en nu gestart als directeur binnen het InfoRego team.
Wij zijn heel blij met zijn komst. Inmiddels ontvangen wij veel positieve reacties van onze trouwe relaties en adverteerders.
Het team van het magazine, van, voor en door ondernemers, heeft ook een nieuw kantoor op de Opaallaan 1180 te Hoofddorp.

Marco staat u graag te woord. Bel hem voor een afspraak op 06 225 083 82 of mail naar marco@inforegio.nl.

Marco, van harte welkom!

 

Bekijk hier het nieuwe magazine. 

 

 

Herinnert u zich deze nog?

InfoRegio was in de jaren ‘90 tot ver in 2000 een veel gelezen zakelijk magazine. Het werd niet alleen door ondernemers maar ook door consumenten zeer gewaardeerd. Informatie over de regio waar je woont, werkt en ook winkelt en kantoorartikelen inkocht. Toen was het nog niet zo gebruikelijk om veel online te bestellen dus de detailhandel adverteerde ook veel in dit magazine.

De verhalen over ondernemers, hun interesses en de lokale politiek vonden hun weg naar een groot publiek. Ook in tijden van crisis bleef het magazine bestaan, hoewel de toenmalige eigenaars in zwaar weer hebben gezeten. Want het eerste wat vooral kleine bedrijven doen, is snijden in het reclame en advertentie budget. Dat levert hoofdbrekens op, immers het magazine bestaat mede door de adverteerders en de ondernemers die graag hun verhaal vertelden.

Print

Een print magazine maken blijft een enorme uitdaging. Vaak horen we dat print voorbij is, dat iedereen alles online leest. Dat is gedeeltelijk waar. Het dagelijkse, vluchtige nieuws leest men door de dag heen in korte berichtjes op social media en op nieuwssites, maar de verdieping volgt altijd later pas. Echt even rustig zitten met een fysiek exemplaar voor je neus. Het omslaan van de bladzijden heeft iets rustgevends en is veel prettiger dan het snelle swipen op een telefoon of tablet.
Wij weten dat er altijd behoefte zal blijven aan print.

Voor het nieuwe team genoeg reden om dit magazine nieuw leven in te blazen.

Heeft u interessant nieuws?
Geef het door aan de redactie via redactie@inforegio.nl of vul hier het formulier in.
Voor informatie over de advertentie tarieven kunt u mailen met backoffice@inforegio.nl